Ostatnio dodane
Popularne
Polecane
Seo3 - Biznes i firma
Polska wśród 20 najbardziej niebezpiecznych domen świata
Wpisał Administrator Czwartek, 28. Październik 2010 11:00
Najbardziej niebezpiecznÄ… domenÄ… internetowÄ… jest .COM, a domena Polski (.PL) po raz pierwszy znalazÅ‚a siÄ™ wÅ›ród 20 najbardziej ryzykownych domen Å›wiata.

Więcej: Bankier.pl - Firma
Nie odkładaj na wakacje, kup obligacje
Wpisał Administrator Czwartek, 28. Październik 2010 11:00
Powyższy tytuÅ‚ nie jest mojego autorstwa, ale w ostatni piÄ…tek przyciÄ…gnÄ…Å‚ mojÄ… uwagÄ™ kiedy przeczytaÅ‚em go na pierwszej stronie jednego z gÅ‚ównych źródeÅ‚ informacji Warszawiaków, czyli jednej z gazet, którÄ… można bezpÅ‚atnie otrzymać wchodzÄ…c lub wychodzÄ…c z metra.

Więcej: Bankier.pl - Wiadomości dnia
Nowe obniżone opłaty i prowizje w DM BOŚ
Wpisał Administrator Czwartek, 28. Październik 2010 10:44
Od 28 października br. w Domu Maklerskim BOŚ S.A. zaczynają obowiązywać nowe, atrakcyjne stawki prowizji na rynkach kasowym i derywatów GPW. W nowej ofercie prowizja za transakcje internetowe w ramach daytradingu na rynku kasowym obniżona została aż o jedną czwartą, do 0,15% wartości zlecenia. Zmianom w ofercie Biura towarzyszy również promocja skierowana do nowych klientów, którzy otrzymają zwrot kosztów przeniesienia dotychczasowych rachunków do DM BOŚ S.A.

Więcej: Bankier.pl - Wiadomości dnia
Dlaczego warto przenieść firmę do Czech lub na Słowację?
Wpisał Administrator Czwartek, 28. Październik 2010 10:00
Naturalne dążenie przedsiÄ™biorców do prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci w Å›rodowisku, w którym obciążenia fiskalne i administracyjne oraz koszty prac sÄ… jak najmniejsze, prowadzi do przenoszenia firm do krajów oferujÄ…cych korzystniejsze warunki.

Więcej: Bankier.pl - Firma
Te firmy już się przekonały, że lojalny klient to nierentowny klient
Wpisał Administrator Czwartek, 28. Październik 2010 10:00
Dostawca usÅ‚ug dla biznesu, sklep spożywczy, firma sprzedaży wysyÅ‚kowej i internetowy dom maklerski – w tych czterech firmach zarzÄ…d i dziaÅ‚ marketingu byli Å›wiÄ™cie przekonani, że klient lojalny to klient który przynosi zyski i napÄ™dza wzrost firmy. Wierzyli w to, bo tak sÅ‚yszeli w mediach biznesowych. Wierzyli w to – bo nie umieli sprawdzić czy rzeczywiÅ›cie tak jest w ich wÅ‚asnej firmie. Do czasu.

Więcej: Bankier.pl - Firma
WiÄ™cej artykułów…
Strona 6 z 22
«PoczÄ…tekPoprzedni12345678910DalejOstatnie»Wyszukiwarka Google
